вівторок, 6 грудня 2016 р.

Сценарій Новорічного вечора

Сценарій новорічного вечора
Підготувала і провела класний керівник 9 класу Федорченко Н.І.

 
(Зал святково прибраний ялинковими прикрасами та оберегами у традиційно новорічному українському стилі. Ліворуч у кутку на сцені стоїть ялинка, праворуч —макет хати.
Лунає фонограма колядок, потім стихає, на сцені з 'являється господар та господиня.)
Господиня.
 Добрий вечір, любі друзі!
І дорослі, і малі!
Вас зустріти свято з нами
Запросили ми сюди.
Господар.
 Будемо пісні співати,
Розважатись, танцювати!
Ви прийшли усі до нас —
Новорічний стріти час!
Господиня.
Подивіться, подивіться,
Скільки зоряних прикрас!
І ніде нема ялинки
Отакої, яку нас!
 Поштарка.
Поспішала я до вас
У святковий диво-час,
Телеграму щоб віддати,
А також відсвяткувати
Новий рік, веселий рік,
Що ступає на поріг!
Тож часу не гайте —
Телеграму прочитайте! Розкривайте, подивіться, І за неї розпишіться!
(Господиня бере телеграму, господар розписується, читає. Телеграма написана на ватмані й оформлена як новорічне поздоровлення.)
Господар. Телеграма:
Вам недовго вже чекати,
Поспішаю я на свято.
Веселіться, виглядайте,
Подарунки зустрічайте!
Ми з Снігуркою в польоті
На казковім вертольоті —
Дід Мороз, Снігуронька.
Господиня. Ой як добре! Дід Мороз і Снігуронька вже поспішають на свято! А ніч така зоряна, що вони враз знайдуть дорогу до нас. Треба готуватись зустріти дорогих гостей.
(Поки господиня з господарем метушаться в хаті, на сцену виходять зірочки (учнімолодших класів) і танцюють під пісню Ані Лорак «Новорічна ніч».
Музика стихає і на сцену виходять Солоха, Чорт, вибрики.)
Солоха. Ви тільки подивіться, скільки цих зірок повисипало!
Вибрики. А які вони гарненькі, кружляють, іскряться, сяють так яскраво! Просто чудово!
Солоха. Що тут чудового? Просто освітять дорогу Дідові Морозові та Снігуроньці й будуть усі святкувати.
Чорт. А нас із вами не покличуть. От побачите.
Вибрики. Що робити?
Солоха. Треба їх викрасти, щоб небо було темне і Дід Мороз зі Снігуронькою не знайшли дорогу і тоді... Свята не буде. Ха-ха-ха!
(Лунає тривожна музика. Чорт бере великий лантух і загонить зірки у нього. Усі йдуть за лаштунки. Потім на сцену виходить Солоха і виймає зірки з лантуха, приміряючи їх на себе.)
Солоха. Гарно ми повеселилися! На небі ані зірочки! Темно! І світу Божого не видно! Теж мені — казковий Дід! (кривляє) «Ми знаходимось в польоті на казковім вертольоті»!
Лети, лети, голубчику, а ми тобі крильцята підріжемо .
 Я  одна з найкращих капосниць. Приходжу, якщо захочу, без усіляких запрошень. А ось і мої асистенти—вибрики та Чорт Чортович зі своєю свитою.
(Виходить Чорт зі свитою.)
Чорт. Та вже годі теревені розводити. Позвольте, нєсравнєнная Солоха, запросити вас на танок.
(Чорт, Солоха і свита танцюють.)
Господар. Що робити, на небі ні зірочки, як же на свято доберуться Дід Мороз та Снігуронька?
Господиня. Доберуться, вони ж на казковім вертольоті. Почекаємо та подивимося телевізора.

Сьогодні , в цьому залі для вас розпочинає свою роботу «Новорічний ТУ канал». 

Виходять ведучі , сідають за стіл. 
Ведуча. Зараз із вами ми, ведучі Марина і Юрій Савченко . 
Сьогодні 30 грудня. Сон¬це зійшло о 7 годині 58 хвилин. 
Тривалість дня — 8 годин 1 хвилина. Хоч зараз уже вечірній час, але у всіх передсвятковий настрій, всі готуються до зустрічі Нового року. Ми бажаємо вам весело провести час разом із нами. 

Ведучий. Сьогодні у нашій програмі: 
1. Передсвяткові новини на « ТУ каналі». 
2.Святкові зустрічі. В гостях —найпопулярніший дідусь нашої пла¬нети. 
3.
Новорічні вікторини,конкурси,розваги

Ведуча. До вашої уваги передсвяткові новини на «ТУ каналі» 
За статистикою, рівень навчальних досягнень у школі за останні дні не знизився, незважаючи на те, що в учнів з'явилися нові про¬блеми: «Що одягнути на новорічний маскарад?». 

Ведучий. Хворих дітей серед учнів небагато. Це засвідчує, що сніг і бурульки цієї зими не дуже смачні, отож, карантин не передба¬чається. 

Ведуча. У школ
ах вже провели кілька новорічних ранків. Наш корес¬пондент, звичайно, побував на них і його зачарували сніжинки, настраха¬ли вовчики, обхитрили лисички, об¬скакали зайчики і ледве не заморозив Дід Мороз. 
Що ж, не розчаруйте кореспондента, який завітав і на наше свято. 

Ведучий. 
А зараз святкова зустріч. У нас в гостях найпопулярніший дідусь нашої планети. 
Ведуча. 
Найпопулярнішою людиною у ці пер
едноворічні дні є Дід Мороз. Тому ми вирішили запросити його до нашої студії. Вітайте. 

У цей час вибігає баба Палажка, огрядна, очі¬пок збитий, волосся висмикнуте. 
Баба Палажка. Люди добрі! Що мені на світі божому робити! Не можна мені через бабу Параску не то що на селі вдержаться, не можна через неї на світі жити: набріхує на мене, як скажена со¬бака, бігає по дворах та вигадує на мене таке, що й купи не держиться. Чого тільки вона на мене не понабріхувала! Я сяка й така, і носата, і губата, і горлата, і задрипана, ще й до того відьма. (Під¬німає очі й руки догори). Господи милостивий та милосердний! І що я людям заподіяла? Вже наси-лу душа моя держиться в тілі. Я не знаю, що вже далі буде. Не можна мені не то що «а селі вдер¬жатись, не можна мені вже на світі жити. Люди добрі! Благословіть мені скоропостижно вмерти! Нехай мій гріх впаде на Парасчину голову! 
Відходить до ведучих , продовжує лаяти. 

Баба Параска (худа, висока із синяком під оком, хустка на бік). Ой люди добрії! Що мені на світі божому робити? Не можна за лихими су¬сідами на селі вдержатись! Хоч зараз спродуйся, пакуйся та й вибирайсь на кубанські степи! Але ніхто мені так не допік аж до живих печінок, як та капосна баба Палажка Солов'їха. Боже мій! Так уже її обминаю, обходжу десятою вулицею; отже ж зачепить! Якби я під землею лежала, вона б мене, капосна, і там знайшла б. А я собі на лихо вдалась добра. Хоч я трохи й сліпа на одне око (доторку¬ється до синяка), але добре бачу, де що діється. Свята вона та божа! До церкви ходить, Богу мо¬литься. Знаємо, яка вона свята! Йде з церкви, то ще за селом роззявить рота, ладна всіх поїсти, ще за селом аж язика висолопить, та вже день ладна лаятись. Сидить вона мені от тут у печінках. Я ж кажу: хоч зараз пакуйся та й мандруй на кубан¬ські степи. 
Побачили одна одну. 
Параска. Ага, так це ти, капосна, мого підсвин¬ка зв'язала! 

Палажка. Ах ти сяка-така! Бодай твоє порося вовки з'їли, і бодай ти вечора не діждала, як твій підсвинок та поїв же мою цибульку. 

Параска. А бий тебе божа сила! Ще не чула, одколи живу на світі, щоб свині цибулю їли! Па¬лажка. Ой люта ж я, люта! Не підступай, бо голо¬ву провалю кочергою (бере кочергу) та й на Сибір піду: і я пропаду, але й ти пропадеш! 
Кидається до Параски. 
Параска. Подивись лишень на свою морду, яка вона стала од злості, синя, як буз! 

Палажка. А в тебе зелена, як гарбуз! 
Ведуча. (підходить). Та годі вже людей смішити. 
(Обидві замовкають). 
Параска. Цур йому, дожилися, що всі сусіди на кутку сміються. 

Палажка. Атож! Як почне хтось сваритися, так і говорить: «О, як Параска з Палажкою». Обійма¬ються зі словами «Кумасю, серденько». 

Параска. Ходімо, Палазю, додому, годі людей смішити. 
(Параска і Палажка виходять) 

Конкурс з глядачами. 

Ведуча. Де ж наш Дід Мороз, де ж Снігуронька? 
Що ж робити? Може зателефонуємо до міліції, повідомимо про викрадення? 
Ведучий. Міліція! Міліція! 
Входить міліціонер. 
Міліціонер. Інспектор Петренко. Викликали? 

Ведуча. Викликали. Викликали. Вже годину тому вам телефонували. 
Міліціонер. Панімаєтє, попав своїм «Запорожцем» у пробку. Пока пробку вийняв от і время прошло незамітно. 
Ведучий. Звідки пробку вийняв? З дороги, чи що? 
Міліціонер. Тупой чоловік, з бутилки єстєствєнно. Так, шо у вас случилось? 
Ведуча. У нас біда. Діда Мороза викрали роз¬бійники. 
Міліціонер. З оленями чи без? 
Ведучий {роздратовано). Із торбою подарунків та Снігуронькою. 
Міліціонер. Нарушаєм, товаріщі, нарушаєм... Так, за викрадення людини ст. 46, за хіщєніе імущества стаття 25... Нарушаєм... 
Ведуча (в істериці). Та навіщо мені ті статті! Ви знайдіть Діда Мороза і Снігуроньку, поверніть їх на свято. 
М і л і ц і о н е р (до ведучого суворо). Ти туда не ходи, ти туда ходи. Так, почнемо огляд місця злочину. Ти взагалі тут не ходи, не заважай слідству! (Відштовхує ведучого на край сцени, відкриває папку.) Січас складемо прото¬кол, так де ж то мій персональний комп'ютер (починає шукати ручку, викладає з кишені різні речі, дістає ручку, ліхтарика.) О! Знайшов. Це все, що треба. Іду по гаря¬чих слідах. Ох, як знайду, ох, і штраф здеру з викрада¬чів... Куплю жінці шубу, ні краще собі нову машину... 
Танець
Через секунду лунає крик: «Лови його, тримай!», на сцену мі¬ліціонер виводить короля і королеву. 
Міліціонер. Та забирайте свого Діда, якийсь дуже мудрий виявився, вже 4 годи¬ни нас виховує. Якщо ще довше в себе потримаємо, то самі чемними та вихованими станемо. І цю братію до себе забирайте на свято, від їхніх суперечок у нас вже розболілася голова. 
Сценка 
Король, королева, принцеса. Вони сваряться між собою. 
Король. Ви тільки гляньте, що творить ваша дочка! 
Королева. Я думала вона і ваша також... Чого ви дивуєтеся? Дівчинка просто нудиться...
Король. Нудиться!!! В інших королів діти як діти, а наша... Принцесо, несіть свій табель! 
Принцеса (подає табель). Ось він. 
Король. Кулінарне мистецтво — 2, прання білиз¬ни — 1, прасування — 2, вишивання — 3, шиття — 2, правила поведінки — 1. 
(При назві кожної оцінки королева падає, втрачаючи свідо¬мість.) Принцеса. Але ж це не профілюючі предмети! 
Король. А які тоді ж профілюючі? І які в тебе оцінки з цих предметів? 
Принцеса. Робота з віялом — 12, техніка повітряно¬го поцілунку — 12, танці до упаду — 12. 
Королева. Ох, ця вже сучасна освіта... 
Король. Принцесо, вас мало спалити на вогнищі! Не рюмсати! Я придумав... Я буду вас сварити, сва¬рити, сварити... Ні, я найму вам гувернантку, злу, як собака! Ні, я завтра ж віддам вас заміж за старого, мудрого радника. 
Принцеса. Нізащо! Нізащо! 
К о р о л ь. А хто тебе питає! 
Принцеса. Я йому вищипаю всю бороду! 
Королева. Він бритий, без бороди! 
П р и н ц е с а. Я видеру йому все волосся! 
Король. Він лисий. 
Принцеса. Тоді я виб'ю йому всі зуби! 
Королева. У нього немає зубів. 
Принцеса. І ось за таку беззубу розвалину ви хочете мене піддати заміж? Я — принцеса! Мені дозволено все! Я вийду заміж за коханого! 
Король. А дзуськи! Історія таких випадків не пам'я¬тає! 
Принцеса хлипає, королівська родина залишає сцену під піс¬ню «Все могут короли
.
Ведуча . Ой , а я сніжинку спіймала . Треба загадати бажання.
 Ведучий . А яке ?
Ведуча  Слухай ! Я все життя мріяла побувати на справжньому балу . Ну хоч 5 хвилиночок . Щоб там були справжні красуні , принци і «Вальс» .
Ведучий  У новорічну ніч всі бажання здійснюються . Тому буде тобі вальс . (Танець «Вальс» від учнів ___ класу)
Виходить міліціонер і Голохвастов. 
Міліціонер. 
Приймайте товар. Ось ваш Дід Мороз. Бач , як нарядився. 
Визирає Химка. 
X и м к а. Тут під брамою якийсь па¬нич стоїть, я й забула... Чи пускати? 
П р о н я. Та це ж жених мій Голо-хвастов. Куди ж його вести, в ха¬ті такий мотлох... Химко, Химко! Прибирай швидше в хаті! 
Химка. Та й приберу... мов по¬жар... почека! 
Проня (з відчаєм). Господи, чи все ж у мене на своїм місці!? Що ж його одягнути? Чи шалію, чи мантилю? Не знаю, що мені більше до лиця? Або, може, те й друге?! Так! Нехай баче! А книжки й нема! Зно¬ву занесла ота каторжна Химка до кухні, щоб пироги на листах саджа¬ти! Ось, слава Богу! Щось знайшла! А як у мене серце тіпається?! (За¬думується, поглядає в дзеркало.) Як би його прийняти: чи ходячи, чи сидячи, чи стоячи?.. Ні, краще лежачи! Ей, Химко, проси! 
Химка. Чого просити? 
П р о н я. Панича клич! 
Химка. Так би й сказали! (Ви¬ходить до панича.) Бариня лягли і просють! 
(Заходить Голохвастов, у шляпі, рука¬вичках; з паличкою, тре часто руку.) 
Голохвастов (кашляє). Честь імею, одрикамендуватись у собствен-нім вашім дому! (Кашляє.) Горю, палаю от щастя, милая мамзеля, што виджу вас. 
П р о н я (скинувши очі). Ах, це Ви?Банджур! А я так зачиталась! Мерсі,што прийшли! 
Проня. Химко, Химко, вагню! (Обоє закурюють.) Ваша папіроска шкварчить! 
Голохвастов. Ето в груді моєй-с! 
Проня. Чого? 
Голохвастов. Од любві! 
Проня. Ах, што Ви! 
Голохвастов. В груді моєй — Визувій, так і клекотить! Рішайте судьбу мою нещасную: прошу у вас руку і серце! 
Проня. Ой, я так стривожена... так сталось несподьовано... я... я... Вас... Ви знаєте... Чи ви мене не об¬манюєте? Чи любите? Я ще молода... не знаюсь у цім ділі... 
Голохвастов. Ви не вєритє? Так знайте ж, що я рєшительно нікого не любив, не люблю і не любитиму, окромя Вас! Без Вас мінє не жити на свєтє! 
Проня. Так дуже любите? (Схи¬ляється до нього.) 
Голохвастов. То єсть говорю Вам — кип'яток! 
Проня. Ой страшно! І я вас дуже люблю! Душка мой! (Дає руку і ці¬лує його.) 
Я согласна... буть вашою полови¬ною. От только спросіть благословенія... Папонько, мамонько! (Вибігає з кімнати.) 
Міліціонер. То ти не Дід Мороз?Нарушаєм товариші, нарушаєм... Пройдемо зі мною. 
Виходять. 
Ведуча. Ну і міліція, прости Господи. 
Ведучий . І як же нам повернути Діда Мороза? 
Вже і не знаю. Що робити...? 
Ведуча. Не хвилюйся , ти так? 
Ведучий. Заглянемо до чарівного лісу,можливо там знайдемо  діда Мороза та Снігурочку
Ведуча.Дивись,хтось іде… Напевно це вони!
 
Червона Шапочка вирушає в путь (співає):
Нащо довго-довго-довго, нащо довго по дорозі
Нащо довго по асфальту каблуки мені стирать.
Можу я собі в сандалях йти до бабці й навіть далі,
Можна парком, можна лісом
Бігти й весело співать..
(вискакує вовк) Шапочка кричить: А-А-А…
Вовк: Що злякалась?
Шапочка: «Вовка боятися – в ліс не ходити»…. А ти що  справді вовк??)
Вовк.: Ну…пацани мене так  називаю всі. І…взагалі я - в респекті в братви.
Ч. Шапочка: І що ти справді борзий, наглий і грубіян?
Вовк: Взагалі я суровий лише з вигляду…а так, вапшє в я романтик в душі….Ось на тій неділі…ну цим…козлятам молоко привозив….а 3 поросятам кирпічі і цемент доставляв, вони там котедж будують…
Шапочка: О, то ти такий нічьо, сімпотний…
Вовк: Ти теж дуже гарна(чухає голову)…Хочеш вірш прочитаю?
Ч. Шапочка: Ну давай.
Вовк: Коли у гай ходив я, побачив квітку там.
В ній маточка й тичинки джмільок перебирав.
Чарівно пахли квіти і був там я не сам.
Тут пісню про кохання нам соловей співав.
Ч.Шапочка: Дурень ти, сірий і крутий до бєзобразія. На ось з’їж смачний рулет, і бувай здоров – привєт.
Ведучий. Знову не вони
Ведуча.А давай заглянемо на хутір,що поблизу Диканьки, може там їх знайдемо.

(Оксана сидить перед дзеркалом.)
ОКСАНА: І що не кажіть, та гарна я дівчина.  Ой, гарна, дуже гарна! Но за Вакулу вовек не пойду!
ВАКУЛА (появляется на порозі): Оксана, серденько моє, дивись, який я тобі подарунки припер! (дарує ланцюг)
ОКСАНА: Ну, шо це таке? Це ж залізячки!
ВАКУЛА: Знамо дело, залізячки! Я ж кузнєц, а не ювелір!
ОКСАНА (надулась): А я тобі що, коняка, в залізі ходити? А казав, що кохаєш…
ВАКУЛА: Ну кажи тоді, чого бажаєшь…
ОКСАНА: Чого жінки бажають?.. Одяг від Версачі, духи полохмаче… або ось! Дуже мені до снаги - нові черевички!
ВАКУЛА: Черевички? Шо це таке? Які вони.? Забажай краще шоколаду чи зефіру.
ОКСАНА: Черевички – це туфлі модельні, баклан! От, село і хутір, пень дубовий. Ти - неотесаний селюк типовий.
ВАКУЛА: Оксано, сонце, що ж ти так. Ну не такий вже я простак. Поїду зараз в Либідь Плазу, Куплю дві пари черевик одразу.
 ОКСАНА:  Вакула, друже мій хороший, Чи вистачить у тебе грошей? Черевички я такі бажаю, що Дженні Лопес на ногах таскає.
ВАКУЛА: Ой, мама рідна!І де ж я цю Дженніфер знайду?
ОКСАНА: Це мене вже не турбує. Якщо їх в цю ніч не взую,  Не бажаю тебе знати. Тож не стій – іди шукати. (Оксана виходить)
Вакула: Ох, Оксано, Оксано, чого ж ти така красива і вередлива.. Що ж мені робити?

піду но я за порадою до солохи.
сценка 6
солоха: (розкладаючи карти): 
туз піковий і дорога
пролягає в дальній край...
а сюди іде вакула...
його змушує печаль...

вакула: 
шанування вам, солоха. 
чув ви пані не проста. 
в мене тут така морока, 
хоч у річку із моста.
солоха: 
можеш ніц не говорити,
вибрики оксани знов?
тут нема що ворожити,
жде вас радість і любов!
вакула: 
пані солоха, допоможіть. невже знову прийдеться вночі на чорті, та ще й  в америку летіти, дженіфер лопес шукати, черевички з ніг стягати?
солоха: 
ти, вакула, геть в своїй кузні одревнів. ти колись чув про інтернет шопінг? а про інтернет аукціон? куди тому чорту з інтернетом тягатися. хвилинна справа і ти власник черевичок від лопес, бікіні мадони, рукавичок мерлін монро.
вакула: 
солоха, дорогенька, виручай. шукай той інтернет, нажимай на кнопки і що там ще треба.
солоха: 
ой, кузнєц, гарячий ти. я таким не займаюсь, та тут є мій кум панас, той в цьому ділі – просто ас! аферист та інтернет-спеціаліст. на ранок – черевички будуть у тебе під дверима. давай, вакула, іди, бо мені ще кіркорова стрічати, місяць в торбу заховати. отак на лічну жізнь ні часу, ні можливостей.
ведучий 2. 
зрозуміло, що у оксани і вакули все буде добре. а  хочеться дізнатися, як там живеться нашій снігуроньці?
та Дідові Морозу
Ведучий . І як же нам повернути Діда Мороза? 
Вже і не знаю. Що робити...? 
Ведуча. Не хвилюйся , ти так? 
Кажуть , що під Новий рік, 
Що не забажається, 
Що задумав ще торік, 
Все завжди збувається. 
Ведучий.Ця ніч незвичайна. Тож давайте ,друзі,скажемо всі разом чарівні слова і дідусь Мороз з’явиться(абра- кадабра,Дідусю Морозу з’явись)
(Усі говорять чарівні слова, на сцені з 'являються зірочки, лунає святкова музика, з 'являються Дід Мороз та Снігуронька.)
Дід Мороз. Добрий вечір вам, громадо!
Бачу, нас зустріли радо!
Зачекались ви на нас,
Забарилися до вас!
Снігуронька. Та не винні в цьому ми,
Добирались серед тьми.
З неба зникли зірочки,
Також промінців стрічки!
Дід Мороз. Я — казковий сивий дід,
Знає мене цілий світ.
Я по Всесвіту мандрую,
Щастя й долю всім дарую.
Снігуронька. Через ріки, через гори
Прокладаємо ми путь,
Не лякають нас морози,
Хуртовини, що гудуть!
Із вітанням новорічним
Входимо у кожний дім.
Щастя, радощів сьогодні
Вам бажаємо усім.

Снігуронька. 
З Новим Роком всіх вітаю, 
Зичу свят веселих вам, 
Долі, радості бажаю, 
Всім шанованим гостям. 

Дід Мороз. 
Я цілий світ цей обійшов, 
Де лиш сягнути можна оком. 
І ось тепер на бал прийшов, 
Щоб привітати з Новим роком. 
Я не їхав, йшов ночами, 
Брів глибокими снігами. 
Пробирався поміж віт, 
Новорічний ніс привіт. 
І потрапив я в цей зал 
На чарівний дивний бал. 

Снігуронька. 
Сьогодні для суму в нас місця не буде. 
Радість і сміх пануватимуть всюди. 
Запрошуємо вас танцювати, співати, 
Щоб настрій веселий, бадьорий всім мати. 
Ведуча . Отже ми можемо продовжувати нашу святкову телепередачу. 
Вітаємо всіх вас в ці передсвяткові, передноворічні дні в нашій студії. 
Ведучий. Ми раді, дідусю, що ви дали згоду бути нашим гостем і пройшли через всі замети і труднощі на наше новорічне свято разом зі своєю внучкою. 
Нам би дуже хотілося, щоб сьогоднішній вечір ми провели цікаво, весело, щоб запам'ятався він на цілий рік. 
Ведуча. 
Але одного нашого бажання замало, 
І тому я звертаюся до вас: будьте веселі, здорові, щасливі. 
Танцюйте, співайте, жартуйте разом з нами. 
ПІСНЯ
Звучить музика. Залітає Баба Яга. 
Баба Яга свариться мітлою в сторону. 
Що за неподобство! 
Мало шию не зламала.! 
Літають тут усякі! 
Скоро ніяк буде і в повітря піднятися! 
Ну, я до вас таки доберуся! 
Баба Яга дивиться у зал. 
Іш, зібралось скільки душ, 
Зараз з вами розберусь. 
Усе зиму рекламують, 
Прославляють, декламують, 
Вірші й пісні складають, 
А про мене й не згадають. 
Ану всі — брись. Теж мені, 
Ля-ля-ля, ля-ля-ля... 
В мене пісня є своя. 
(Баба Яга співає пісню на мотив «Жениха хотела»). 
ПІСНЯ БАБИ ЯГИ. 
Ведуча. А ви, бабусю, як сюди потрапили? 
Баба Яга. Тебе не спитала. Бачу, ідуть оці хлопці і дівчата. Так і я свій транспорт (трясе мітлою) сюди спрямувала. І от я тут. Куди захотіла , туди й прилетіла!Ясно! 
Ведуча. Ясно! Ясно! 
Баба Яга. А ви що тут робите? 
Ведуча. Ми святкуємо новорічне свято! 
Баба Яга. Я теж можу і співати, і в п’єсі грати, і танцювати. 
Так, годі горювати, 
Будем танцювати. 
Але з ким? Де мій партньор? 
Треба
Кощея  визивати! 
Де тут моя мобіла? 
Тополь, тополь! Я — береза! 
На допомогу тягни сюди свої копита. 
Надаю координати: 
Сім кроків до ялини, три до хати. 
Там я на тебе буду чекати. 
Звучить музика. 
Ой, шумить , гуде, мабуть
Кощей  їде... 
Баба Яга. Стій, чому швидкість перевищуєш? Де ти тиняєшся? Де тебе чорти носять? 
Кощей. Чого розбудила? 
Баба Яга. 
Годі тобі спати, 
Будем святкувати! 
У людей сьогодні свято 
Новий рік всі зустрічають. 
А мене, Бабцю Ягусю, 
Запросити не бажають. 
Вигляд маю, як старенька, 
А в душі я — молоденька. 
Я весела і моторна — 
Бабця спритна і проворна! 
Кощей. Ти Ягусю не сумуй, 
 краще
добре  поміркуй. 
Часу обмаль в нас уже, 
Скоро Новий рік прийде. 
Ми ж з тобою відомі лиходії, 
Неперевершені злодії. 
Любимо робити гидоту, 
Гидота- це наша робота. 
Баба Яга. 
Що ж
Кощею, за мною. 
Летім , творити зло з тобою. (Облітають на мітлі удвох зал, а ведучі їх зупиняють) 
Ведуча. Ану, заждіть ! Яку це ви гидоту надумали робити ? 
На нашому святі злодіям місця не має. 
Баба Яга. А ми теж вміємо добрими бути 
І злі наміри забути. 
Чорт. Тож візьміть і нас на свято – 
Тут гостей у вас багато. 
Снігурка 
Дідусю! Треба їх пробачити, адже сьогодні – незвичайне свято. 
Новий Рік! 
Дід Мороз 
Добре, я не ображаюсь 
І провину пробачаю. 
Баба Яга . А ми гарно вмієм веселитись і конкурс з глядачами проведем. 
Конкурс з глядачами. 
Дід Мороз. 
Скінчилось наше свято, 
Нам розставатись час. 
Хай Новий рік багатий 
І щасливий іде до вас. 
Іще раз зі святом щиро вітаю вас, 
І радісно повідомляю, що дискотеки зараз час. 
Снігуронька. 
В залі для смутку немає місця, 
А ви залишайтесь, танцюйте,смійтесь. 
І навіть той, у кого скроні сиві, 
На 20 років хай помолодіє. 

До побачення! 
Щастя, добра я вам бажаю. 
І у ніч оцю глибоку 
Всім скажу я: з Новим роком! 

 
Ведуча . Ну і як тобі сьогоднішній вечір ?
Ведучий Здається нормально ! Але хочеться чогось супервеселого.
Ведуча  Тоді час перейти до ігор , конкурсів та розваг. (Проводяться ігри , конкурси та

розваги)
Ведуча. 
З новим роком, друзі милі! 
Щастя вам! Тепла в оселі! 
Хай не штормлять життєві хвилі, 
Щоб були завжди веселі! 

Ведучий. 
Добрих справ вам, добрих друзів 
І оцінок якнайкращих. 
Будьте ви здоров'ям дужі, 
Сильні, мужні, роботящі! 

Ведуча. 
Хай любов вам серце гріє, 
Все життя, і скрізь, і всюди! 
Хай не згасне в вас надія, 
Поважають завжди люди! 

Ведучий. 
Вчителям своїм бажаєм, 
Щоб було порозуміння, 
Щоб високим урожаєм 
Проросло наук насіння! 

Ведуча. 
Хай життя в країні стане 
І стабільним, і заможним, 
Щоб життя, нам Богом дане, 
Міг прожить достойно кожний! 
Разом: З Новим роком! 
Фінальна пісня.

Немає коментарів:

Дописати коментар